fredag 17 februari 2012

Långt uppehåll..

Tillbaka ifrån min semester i från bloggen? Ja, det märker vi.. Just för ikväll är det nog så i vilket fall som.

Har hänt en hel jäkla del sen jag skrev sist, och jag antar att jag inte har en enda läsare kvar här. Men det kvittar, jag behöver skriva av mig och jag struntar i om folk läser eller inte..
Fick även knåpa ihop en tillfällig design, orkar inte sitta nu mitt i natten och koncentrera mig på hur bloggen ska se ut. Detta får helt enkelt duga.

Nu börjar jag tillfriskna ifrån en hemsk förkylning, har inte vart förkyld på flera flera månader.. Men när man är mallig nog och säger att det gör inget, jag blir aldrig sjuk.. Så visst tusan ska det drabba en då!
Har fått vara hemma ifrån både jobb och träning i snart en vecka, känns mindre kul..
Vill heller inte gå till jobb och snora ner personerna som är runt omkring mig, då det finns en stor risk att dem också blir sjuka. Det passar sig inte tycker jag när man jobbar med gamla människor som redan har det jobbigt..
Så från och med på måndag är det dags igen, stenhård koll på både mat och träning. Här ska bli ändring på lata och feta ronja.
Dock vet jag inte riktigt hur det kommer bli framöver med träning, nytt jobb på g. Har inte riktigt koll på tiderna där ännu, men vi ska visst skriva schema nu när jag ska provjobba.

Det är galet så underbara människor det finns som hjälper andra att skaffa jobb och få ordning på sina liv sådär lite smått. Är så otroligt glad att jag fått chansen att lära känna en sådan person!
Stort plus, mer sådana folk till världen!

Nu ligger Odan utslagen nere vid mina fötter här i sängen, nog bäst att han sover ut ordentligt. Imorgon kommer Primo, hans bror.
Hans husse och matte ska på skidsemester i en vecka och vi tackar mer än gärna JA för att passa honom. Det ska bli så härligt att Odan och Primo kommer i princip busa ifrån morgon till kväll, trötta ut varandra och bara älska livet sådär mycket som en belgare kan!

Ikväll blev det mys och film kväll hemma hos min allra bästa Sarah, och hennes pojkvän Fidde m. hunden Tyson.
Sarah ska också få sig en liten fyrbening, redan på lördag tillomed. En liten fralla vid namn Pixie, hur söt som helst! 

Nä, sängen kallar väl.. Inte en kotte uppe vid denna tiden, kanske inte så konstigt iomed att det bara är torsdag natt? Eller ja, fredag nu...

Vi får se när jag kommer tillbaka hit.. Kanske redan imorgon, så håll tummar o tassar!
Nu vet ni iaf att vi lever, och vi kommer starta upp bloggen på riktigt igen när snön har smält och träningen med Odan kommer igång på riktigt igen..

Puss & Kram


Min allra bästa vän, Black Art's Odi et Amo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar