måndag 25 juni 2012

Kvälls gos

Ikväll har det vart väldigt lungt på vår sida, det har regnat exakt hela dagen.. Sen jag vaknade kl 07 imorse tills för en liten liten stund sedan. Så hundarna har knappt velat vara ute..
Men vi for iväg med bilen i em för en liten tur, vi körde till en gammal fårhage ute i Skedala där ingen brukar vara och kastade lite boll med vovvarna. Ja, det var väldigt högt gräs där och de svarta fick leta ordentligt för att hitta bollen.. När vi skulle kasta sista vändan så vad tror ni händer då? Jo, dem tappar bort bollen.. Jag och Adam ( min lillebror ) gick och letade i säkert 20 min utan att hitta den jäkla bollen, inte ens hundarna hittade den när dem kopplade på sina näsor.. Ja ja, tur att det är en billig biltema boll så vi kan åka och köpa en ny imorgon...

Det blev även en film ikväll med Adam, minns ej namnet men den var grymt bra.. Svartnosarna gjorde oss sällskap i soffan!
Wallander gick även på tv och vi har slöglott lite halvt samtidigt som jag gosade med bebisarna i Flisans mage, satan i gatan va dem lever om nu om kvällarna där inne.. Längtar tills tusen tills dem kommer ut så man kan mysa på riktigt med de små...
Odan han förstår knappt nåt när man håller handen om magen på Flisan, eller den stora lådan som nu är på plats i vardagsrummet, vad ska den vara bra för?
Undra om han minns att han själv legat där i för 2 år sedan, lilla fina rara Odan som han var då.. Nu, är han mest en listig och busig räv!

Nu har jag och svartnosarna intagit sängen, har haft migrän halva dagen och känner att nu får vi nog krypa till kojs. Imorgon står spinning på schemat kl 09 och då ska man väl vara hyfsat vaken och allert?
Mjo, vi får nog se hur det blir med det..
Lite träning med Odi ska vi ju försöka klämma in också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar