fredag 10 juni 2011

fys pass it is!

Idag fick vovvarna ett fyspass till morgon rastning. Eftersom dem fick gå i koppel nästan alla rundorna igår förutom kvällsrundan så kände jag att dem verkligen behövde göra sig av med lite energi idag när dem ska vara ensamna en del..

Åkte emot Halmstad Travet, där finns en jätte stor backe eller nästan som en kulle är det väl egentligen.. Jag stog längst ner och pontus stog högst upp! Så ropade vi på dem undertiden som dem lekte med varandra.. Trötta? Ja, det kan man säg att dem blev.. Men man såg hur kul dem tyckte det var. Efter att dem sprungit till pontus vart det ner till mig och få lite belöning. Gott gott!!

Nu ligger det två svarta Grönisar på golvet och flämtar/sover. Då vet man att dem har gjort av med iaf LITE energi en liten stund.. haha. Så får vi se hur länge det varar..

Hoppas även att vädret är på min sida idag. Vi ska nämligen promenera hem till Elin senare, och jag har ingen lust med att regnet börjar ösa ner då.. Får kanske ta med mig ett paraflax ifall att.

Skriver nog nåt inlägg via mobilen senare, om jag kommer ihåg det vill säga!!

Vi hörs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar