lördag 11 juni 2011

Härlig kväll..

Idag på morgonen/förmiddagen så åkte jag ut ensam till Ön med vovvarna.. Det har varit varmt väder idag så tänkte att vovvarna behövde svalka av sig lite i sjön. Gick längst grusvägen och vovvarna sprang upp och ner ifrån vattnet.. Stannade på en del ställen och kastade några pinnar dem fick simma efter. Rätt bra träning för dem att få simma några längder fram och tillbaka..

Annars har vi inte gjort nåt speciellt idag. Vart o handlade förut.. Kusin och hennes pojkvän kom hit för lite mat ihop med mig och mami. Det blev räkfrossa samt ostbricka för oss ikväll. Jag som längtat så efter att få äta räkor. Det var verkligen gott!

Innan handligen åkte jag och mami ner till Halmstads Travbana för att ha lite fysträning med vovvarna igen. Upp och ner sprang dem för den stoora "kullen". Man kan väl säg att dem var trötta efter att dem sprungit där en del gånger haha.

Nu sitter alla och slöar, kusin har åkt hem och vovvarna sussar.. Händer alltså inte så mycket mer idag. Men imorgon, då är det en ny dag.. Vet dock inte vad som händer då. Kanske blir det nåt äventyr på schemat.. Men jag är inte säker. Jag vet iaf att jag vill äta glass imorgon :) Sugen på McDonalds mjukglass med kola sås på.. Mmm, så gott! Eller en Lyx-shake ifrån Max.. Japp, nåt gott ska det bli :)

Antar att jag kommer blogga mer imorgon..
Ska även träna lite Freestyle med Odi, har en del moment att lära in tills nästa kurstillfälle. Vi ska nämligen sätta ihop ett program då.. Kanske till lite musik också, det ska bli roligt att få prova göra ett helt program.. Man kanske skulle tävlat i det??
Nä, nu tror jag att fantasierna springer iväg lite mycket..

Hörs imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar