torsdag 9 juni 2011

Sängen väntar..


Här är en bild ifrån en dag på bruks!
Fick ihop en varsin bild på när alla hundarna gör ett varsitt moment..


Idag har jag känt mig lite dålig i kroppen, som om jag vart alldeles utslagen eller hur man ska säg. Men nu framåt kvällen så blev det bättre!
Idag är det även min och Pontus 3 årsdag. Kanske ingen jätte lyckad, men vad gör man..
Vi har ätit pizza idag ifrån vårt favvo ställe, samt kikat på en film.. Nu ska vi snart krypa till kojs då det är studenten här i Halmstad imorgon.. 
Ska hem till en gammal klass kompis och säg Grattis till henne, sen hem för att hämta Odi och vidare emot Pontus, hans bror tar också studenten imorgon.. Så det blir en heldag imorgon. Får bara hålla tummar och tassar på att min kropp vilat upp sig ordentligt!

Tänkte även passa på att tipsa er om Belgar SM - IPO som är här i Halmstad nästa helg. Kom och kika vettja! Det är en utav de grenar jag absolut tycker är roligast, även om jag aldrig provat på med egen hund. Men kom och kolla!
Kanske tillomed Flisan's uppfödare ifrån Malmö kommer upp, även Odi's bror Samson och hans ägare Martina.. Kanske!!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar