onsdag 22 februari 2012

Äckliga väder helvete...

Det är så rått här i halmstad nu, kallt och blåsigt.. Regnar gör det också, tar det aldrig slut?
Nu vill jag ha vår, skippa jackan.. Tunna skor och bara en kofta över sig, helt galet vad jag längtar!

Imorgon är det sista jobb dagen på gamla jobb och på tisdag sätter det igång med det nya. Är så otroligt taggad för att få börja på nya jobb så det är inte klokt. Att jag stor trivdes direkt när jag satte foten innanför dörren är det inte ofta man gör på nya jobb, galet!

Idag är vi lediga, spenderar dagen så som den kommer.. Natten tills idag sov jag hos min fina Sarah och hennes man + vovvs! Dock blev det en natt på soffan och det tålde inte min rygg känner jag idag..
Ska senare iväg för lite sol, det närmsta man man komma både sol och värme här i Halmstad.. Det duger mer än bra just nu kan jag lova!

Ikväll blir det käk hos Elin och bara dega, slappa och lata sig så som vi gör allra bäst!
Jag klagar dock inte, absolut inte!

Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. hejhej!

    Du är välkommen att komma hem till mig på lördagkväll om du är sugen :) Ska ha en liten inflyttningsfest hade jag tänkt :)

    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. hej! Du kan väl höra av dig om det blir något med jobbet imorgon? Så att jag vet :) Såfall ses vi vid bussen kl 10. men bars skicka iväg ett sms så att jag vet! :)

    SvaraRadera