fredag 17 februari 2012

Morn!

Sitter med morgon kaffet i handen och är inte så lite trött idag, varför? Ingen aning.. Sover antagligen inte så bra under de timmarna som jag sover, eller så sover jag alldeles för länge..

Idag var det iaf upp hyfsat tidigt då brorsan kommer på besök som jag skrev här nedan.
Odan låg i sängen och tittade på mig med sina bruna ögon och man såg nästan vad han tänkte : "Vad fasen ska vi gå upp nu för?"
Ja ja, han lär bli glad om en 30 min när han insåg varför...

Ikväll blir det mys middag hemma hos farmor och farfar dem ska fira att dem vart gifta i 50 år. Även farbror Tomas är på besök i Halmstad över helgen. Han är annars bosatt på Gotland eller när han pluggar i Stockholm.
Så det ska bli skönt att bara umgås med familjen, eller ja.. Ena sidan utav släkten iaf!

Det blir en tidig dag idag, ska upp galet tidigt imorgon för provjobb på det nya! Hur tusan ska jag klara att gå upp så tidigt? Bara att bita sig i läppen och skärpa till sig nu, vill man ha ett jobb så...

Puss & Kram

En bild på bröderna bus förra gången då vi passade Primo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar