fredag 24 februari 2012

nytt barr

idag är det tänkt som så att jag ska fixa nytt barr på mig själv, eller om ja kanske får hjälp. nytt barr ska det i vilket fall bli..
har tänkt mig lite rött/kastanj/koppar färgat, det ska se urtvättat ut på nåt vis. svårt att förklara men ja, så är det tänkt!

fredag idag, innebär en massa dagar framför mig innan det ät tisdag och jag får sätta igång att jobba. uff!
så vad man ska göra i helgen har jag ingen som helst aning om, blir antagligen att man hänger i soffan samt sängen dagarna ut.. 

dags att sätta sig i bilen strax och åka o handla, orkar egentligen inte.. vill bara sova!
men ska man upp och jobba tidigt nu i veckan som kommer så är det lika bra att vänja in sig redan, idag var jag uppe kl 07.

dyker kanske upp ett inlägg senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar