tisdag 18 oktober 2011

Praise the lord..

Halledar, har ju glömt av min blogg helt och hållet! GALET.
Jag förstår om jag har tappat mina kära läsare, men hoppas att ni kommer tillbaka. Ska aldrig mer göra er såhär besvikna! ALDRIG.

Just nu fokuserar vi på rally träningen med Odi, vi ska ju snart ut på banan för allra första gången. Så det är klart att de gäller att ligga i.
Men nu har jag iaf lärt mig de flesta skyltarna, eller jo.. Allihopa faktiskt! Dem är inte så svåra egentligen, det är bara min otroligt sega hjärna som inte är med ibland. Nu ska vi bara försöka att få in alla momenten för de olika skyltarna innan tävlingen, än så länge är vi på god väg :)

Spåret idag var en SKAM, tycker jag. Kanske inte egentligen. Men han flackade jätte mycket i hela spåret, kan ju dock ha berott på att det blåste lite. Men nä, jag är inte helt nöjd... Jag vet att han kan bättre.

Igår fyllde jag i det sista som saknades i min Odi tatuering. Hans namn då vill säga.. Har ju tydligen en tass ifrån honom med om ingen har missat det.
Lagom svullen på underarmen och det är lite tjockt med tröja osv på, ont gör det också!
Men van som jag är så klagar jag ABSOLUT inte. Älskar ju tatueringar, så detta är en del utav det.. Mihaaaa!!

Uppdaterar er på torsdag igen antagligen, under kvällen har vi nämligen rally träning och tänkte informera lite om den.. Om ni vill det vill säga, annars kan vi skippa det!

Ciao.

1 kommentar:

  1. Alltid lika spännande att läsa vad folk pysslar med, klart vi vill se uppdateringar!

    SvaraRadera