söndag 9 oktober 2011

Vinter mottages gärna!

Idag har det inte varit nån träning för vovvarna, efter att ha tränat 3 dar i rad så kände vi att lite vila behöver dem nog ha. Likaså imorgon.
Men på tisdag kör vi på, samma sak på onsdag.. Sen får vi se hur resten utav veckan blir :)

Imorgon är det måndag, vilket innebär jobbedags för mig. Känns inte sådär jätte roligt, men är det lika kasst väder som idag så kvittar det ju. Funderar på att ta med mig lilla datorn för o underhålla mig de timmarna som jag sitter där, eller nåt annat skoj iaf.

På fredag ska vi till götet jag och min bästa, tror jag? Har inte fått veta om hotell är bokat så har ingen aning, måste dock kolla upp detta om jag ska hinna fixa fram pengar tills dess. Sen kommer ju det jobbiga. PACKA, vad tusan ska man ha med sig? Hur mycket? I vad ska man packa ner grejorna? Resväska? Gammal sportbag? Orkar jag bära skiten?
Ja, tjejer är ju tjejer... Tur man inte reser så ofta, eller tur o tur.. TRÅKIGT är det faktiskt. När jag har jobb ska jag åka sverige runt, som jag alltid gjorde när ja paddla kanot, sova på en massa hotell, äta lyxig frukost varje dag och spana in omgivningarna. Japp, det ska jag!

Nu ska jag kolla vidare på En natt på museum och sedan hoppas på att jag e trött nog för sängen. Det är iaf mina två svarta pälstussar.

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Vad kul att ni har börjat med Rallylydnad! Jag och Salsa gick några kurser i det för två år sedan, men hann aldrig komma ut på tävlingsbanorna innan hon blev dålig i ryggen.

    Du får lägga upp en film så vi får titta på träningen! :)

    SvaraRadera