torsdag 22 september 2011

AF + Arbetsintervju + Lydn. träning..

Idag har vi bara tagit det lungt, började dagen med en prommis på heden. Flisan vart på hugget idag, varenda pinne Odi skulle ha skulle Flisan ha. Tjurig tant vart det idag...

Nyss hemkommen ifrån AF efter att ha sökt in på ett flexibelt omvårdnadsprogram. Bara att hålla tummarna nu att man kommer in.
När jag väl e hemma o har fixat disken, städat o lite små pill här så ringer telen.
Jag sökte ett jobb för 2 dagar sen och idag ringde dem och ville ha mig på intervju, är jag glad eller är jag AP glad??
Har längtat efter ett sådant samtal huuur länge som helst, o idag kom det.
Vet att jag låter helt galen, jag vet att ja inte fått jobbet ännu.. men är glad ändå, jag ska ju på intervju!!!??

Ikväll ska vi vidare till bruks för lite lydn. träning för vovvarna. Kurserna har ju startat igång nu och då vill vi ha lite störning till Odi. Skriver antagligen om det ikväll, kika in då!

3 kommentarer:

  1. Ååh låter ju kul! Håller tummarna för dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fan va hääääärligt! Lycka till på intervjun <3

    SvaraRadera
  3. bra jobbat att du fått han att trycka upp leksaken i handen på dig :D

    SvaraRadera