onsdag 7 september 2011

Nästan storm..

Idag har det vart lydnads träning på bruks för oss. Det gick som vanligt helt ok, men har lite funderingar..

Nyss kom vi in ifrån en runda längst havet.. Det är nästan storm här i halmstad så vattnet vart ändan upp till sanddynorna, men det gjorde inget.. Jag hade gummistövlar på mig, dock blev jag blöt ändå, vågorna som kom in vart högre än mina stövlar så det vatten fyllde mina en del gånger :)

Hundarna sprang o njöt för att dem var fria ett tag, de busade o hade sig i de höga vågorna.. Mys!

Nu ikväll blir det inte många knop, idol och vovvemys hela kvällen.. Blir bara en tur runt kvarteret innan vi ska sova sen för vovvisarna, vill inte flyga iväg på kvällsrundan direkt.. haha :)

1 kommentar:

  1. Tack snälla du! Jag är nog snart på benen igen :)
    Kan du inte slänga upp en film eller två på er träning? Hade varit jätte kul att se! :)

    SvaraRadera