lördag 17 september 2011

Lördag, otroligt tråkiga lördag..

Hej på er alla som tycker det är så otroligt roligt att läsa min blogg, eller helt enkelt bara e inne för o snoka. I vilket fall som helst, HEJ!

Idag var det ju meningen att vi skulle åka o prova på lite IPO på ett läger, men icke sa nicke... Folk som skulle vart med har blivit sjuka så det hela blev inställt. KUL! Nä, inte direkt..
Så det får helt enkelt bli en annan gång som vi får prova på detta, ja.. När man väl ska göra nåt så är det ju alltid så att nåt ska komma emellan och saken blir liksom aldrig av, lika så detta.. Tråkigt. Ja..


Så vi for iväg med hundarna till en reservcamping här nere vid heden och släppte dem.. Rusa av sig kan man ju kalla det annars. Kastade bollar till dem o hade allmänt mysigt på fm.
Vidare till Rejmes för att kika på deras nya bil modeller, jag som inte har jobb drömmer mig ändå bort till att äga en stor, fet o fin bil på ca 300.000, det gör väl inget.. Drömma kan man ju alltid göra :)


På tal om nåt helt annat, de dära jobben jag sökte förra veckan har jag fortfarande inte fått svar ifrån. Känns ju skoj? Kan ju tänka mig att det är ca 500 personer som har skickat in sina CV;n o ska självklart söka exakt samma jobb som jag gjorde. Attans också.. Man måste nog vara ett riktigt snille för att få ett jobb i dagens Halmstad, tråkigt nog..


Men men, resten utav dagen blir väl antagligen som alla andra dagar i mitt arbetslösa o långtråkiga liv. Promenad med hundarna, äta, röka, titta på tv och sova.. Så nu vet ni vart jag håller hus!

Tja Tja bloggen!!

1 kommentar:

  1. Vad tråkig att lägret blev inställt! Du får åka med mig och Amanda ner till Kalmar och prova någon gång i stället ;)

    Jag drömmer också om fräsiga bilar som är långt över min budget. Haha. Vad drömmer du om för något?

    SvaraRadera