måndag 23 maj 2011

Första dagen på veckan..

Har precis kommit hem ifrån Västra Stranden med hundarna, samma strand där "hund stranden" är lite längre bort.. Idag vart det rejäla vågor och folktomt där. Så hundarna jagade massor utav pinnar och simmade snabbt igenom dessa vågor. Trötta? Ja, det hade jag varit efter ett sådant pass.. Nu härjar dem runt som odjur i trädgården och busar.. Får hoppas att det är för att dem är blöta och inte för att dem behöver rastas ännu mer :)

Idag är det måndag, trav måndag. Jag ska tillbringa kvällen på jobb. Ser inte fram emot det så jätte mycket, då det är strålande sol här idag. Det är det alltid när jag ska sitta där inne hela kvällen och glo.. Men vad gör man?

Imorgon är det dags, dagen då Flisan ska leta upp de vilsna barnen i O-ström. Odi han ska få följa med och se hur det går till, verkar det kul så ska vi också prova på :)
Har ju kört en del sök-övningar uppe vid Ön och det klarar dem galant.
Alltså är det inget spår imorgon. Får se om jag hinner klämma in det en annan dag denna vecka, vi behöver ligga i lite med spår då vi missat 2 veckor..

På Onsdag börjar även vi i den nya kursen, det ska bli så roligt att komma med i nåt man är lite intresserad utav :) Plus att vi får all den hjälp vi behöver.. Ska bli roligt, hoppas Odi tycker detsamma..

Nä, nu ska jag ut på altanen och vila lite i solen, får hoppas att hundarna inser hur trötta dem egentligen är dem också.. haha

Skriver nog mer ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar