torsdag 12 maj 2011

Kasst väder..

För er som undrar hur det gick på tävlingen för mig och Flisan så gick det sådär.. Men jag är ändå nöjd eftersom att det var min allra första tävling överhuvud taget.
Vi skrapade ihop 116 poäng.
Jag var nervös så det bara skrek om det. Vart värre än när jag skulle köra upp och fixa mitt körkort.
Men jag är ändå nöjd. För nu har jag provat på hur det är att tävla även om Flisan vart lite loj emot mig.

Igår var det blixt och dunder här i Halmstad. Himlen öppnade sig och det VRÄKTE ner både hagel och regn.

Idag är det också dåligt väder. Dock regnar det inte, vilket är skönt.. Men det är film väder. Så ikväll blir det antagligen mys i soffan.
Igår kikade vi på "I am number four" och den var riktigt bra.. Får se vad vi letar upp för film ikväll.

Sökte ett jobb nyss, en ny djuraffär ska öppna ute vid flygstaden här i Halmstad. Så ringde och kollade med dem om de behövde folk. De hade folk till öppningen men skulle antagligen söka fler..
Så nu håller vi tummarna att jag får napp där..
Det är så tråkigt att inte ha nåt att göra om dagarna.. Skulle egentligen kunna köra en road trip till världens ände och tillbaka innan jag får jobb känns det som. Phu..

När det gäller träningen nu så kommer jag lägga stor fokus på Odi. Vill försöka få till spåret bättre, visst han är duktig nu.. Men bättre ska vi bli :)
Lydnaden börjar falla på plats nu och snart känns det som om vi också kan starta en tävling.

Nu har ni fått lite mer info om veckan som varit och lite annat mög..
Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar