måndag 16 maj 2011

Kvällen

Kom hem för ett tag sen ifrån kvällsrundan på Ön med mor och co. Vovvarna sprang omkring för glatta livet, tills det kom två st hästar. Odi han gillar inte hästar. Kanske kan bero på att han aldrig har fått hälsa på en häst.. Men det känns inte som om jag borde låta han göra detta, då jag inte vet hur hästen reagerar :)

Blev en liten tripp till Bruks också. Kikade på en kurs och sedan vart det hemgång.
Nu sitter jag här och är så socker sugen att jag håller på att dö. Ont i huvudet har jag också..
Ja, jag vet.. Har fuskat som bara den när det gäller socker, godis och läsk.
Får skärpa mig.. Men det är som värst i början, all jäkla huvudvärk och mitt dåliga humör är ingen bra kombination.

Imorgon är det spårdags om vädret tillåter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar