tisdag 17 maj 2011

Migrän + Spår

Tisdag idag, vilket innebär spår.. Denna dag regnar det. Så det blev spår i regn, ni som  känner mig vet att jag får migrän när det är på g till dåligt väder eller är dåligt väder.. Likaså var det idag.
Men det var inget som hindrade en dag i skogen..

Gick spåret för Odi och hade 4 apporter och 5 vinklar. Första gången Odi skulle få ett spår med 4 apporter.. Eftersom att vi inte spårat på ca 2 veckor så förväntade jag mig inte att han skulle vara världsbäst idag.
Han hittade 3 apporter varav den ena låg lite högre upp, antog att det är vinden som varit och spökat och därför ledde Odi på ett helt annat ställe.. Men men, sånt händer.
Sen var det inte heller världens bästa fokus idag, det var det inte på nån utav hundarna idag.. Kanske kan vara vädret? Då detta vart första gången jag och Odi spårade i regn. Därför får det bli fler gånger :) Träning ger fina resultat!

Har precis kikat klart på en film "The social network"
Ja, jag vet.. den är gammal. Men denna har jag aldrig hittat nån som vill titta med mig på. Så jag laddade hem den helt ensam och kröp ner i soffan med båda hundarna och en go filt. Filmen var bra, nu får man lite info om vad det är man hänger på om dagarna på nätet..
Minns ju när jag vart inne för första gången, spännande var det.. Nu med lite erfarenhet så kan jag inte slita mig ifrån det. haha!

Imorgon är det Onsdag, lydnads dag.
Vi hoppas att dagen är på vår sida så att vi slipper regn. Eller ja, åtminstone migränen!


Har jag en flinande grönis tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar