måndag 12 september 2011

Allt på samma gång..

Idag vaknade jag upp med världens jäkla migrän, och magont.. Så upp o hoppa, ploppa i sig två panodil och magneten för migränen på!

Åkte vidare till Ponte o hämtade upp honom för en härlig promenad på stranden med de svarta. Väl framme var det kanske 2 st till med varsin hund, ena paret åkte när vi kom och de andra mötte vi på stranden..
Det blåser ganska så rejält ute på havet idag och det var rätt så skönt ändå. När vi kom till bilen igen så vart huvudvärken borta. Antingen så blåste blåsten ur det ur huvet eller så hjälpte magneten + panodilen otroligt snabbt.

Nu har jag två trötta, sandiga och blöta hundar på golvet bredvid mig. Jag ska strax äta frukost, eller ja.. Brunch blir det väl eftersom klockan är över 12. Kunde inte käka innan då min  migrän var förjävlig..


Två nybadade belgare för nån vecka sedan, visst ser dem härliga ut?? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar