lördag 24 september 2011

Lördag kväll..

Tvn står på och filmen Mamma Mia har precis börjat. Det var bara för nån vecka sedan som jag såg den senast, så jag ska zappa vidare så fort ja har bloggat klart.

Igår vart vi ute o röjde på stan, dansade så det stog härliga till. Besökte en Rock Bar och där sätter jag ALDRIG mer min fot igen, jag hatar rock och det är verkligen konstaterat nu.
Vidare emot Moon och lite mer normal musik.

Idag mår jag dock inte lika prima som igår, nacken värker, ben och rumpa likaså. Det märks att det var ett bra tag sedan man vart ute o svira. Men det var kul, o väldans längesedan jag hade så roligt.,.

Idag är dock inte Odi på min sida, han ska göra allt som jag inte orkar med idag. Leka busa och skälla. UAH
Promenaden vi tog nyss mötte vi en vovve, visste egentligen att ja inte skulle gå det hållet idag för jag orkar inte med några möten osv. Men jag fick ta kampen, o halledar.. Sen vart jag inte glad på honom.
Nåt snuskigt bajs hittade han också för att äta.. Gott!

Så var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar