fredag 16 september 2011

Sista sommar värmen..

Idag är det strålande sol, oh så underbart!
Dagen började med en promenad på heden sen gick vi över till stranden så vovvarna fick sig ett dopp i det blå. Det var så skönt att bara gå o sola sig i sista sommarvärmen, likaså tyckte hundarna..

Imorgon ska vi följa med mammas vän på ett IPO läger som hon har ordnat ihop. Lördag-Söndag, Odi ska få prova på att kampa lite med figgen om han är modig nog för detta.. Får hoppas på det bästa, han har ju blivit mycket bättre med nya människor..
Flisan ska självklart också få prova på, hon har ju sån jädrans kamp i sig så det är helt sjukt. Egentligen skulle hon passa perfekt som IPO vovve, får hoppas att mamma får upp ögonen för detta :)

Resten utav dagen ska vi bara lata oss i solen. Ikväll blir det pizza, riktigt gott..
å ladda inför helgens roligheter..

Ha det!

2 kommentarer:

  1. Okej, kanske man borde åka dit och göra sin sleeve :) Vad fick du ge för den? Jo tack jag vet har märkt att tiderna inte stämmer :P

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det skrev jag ju på min förra blogg att jag var sugen på att göra. Och att jag ska göra det nästa månad :P Har varit grymt sugen jätte länge. Så nu är det dags!! Vem mer ska göra det? :P Kram

    SvaraRadera