söndag 4 september 2011

Sista sommaren..

Idag är det verkligen den sista sommar värmen som är på besök i Halmstad. Strax över 20 grader och det är varmt som tusan.

Har precis kört igenom lite träning med vovvisarna, Odi skulle få lära sig rutan.. Men insåg ganska så snabbt att det behöver vi hjälp med. Min allra första hund och jag är inte alls insatt i tävling osv, så jag vill göra rätt ifrån början..
Så vi körde igenom lite gamla tricks som vi har i skallen.. Det blev lite lagom aktivering för Odi i värmen.
Flisan fick köra rutan och metall apporten, det märkt att det är varmt. För då e inte Flisan på hugget..

Nu har de fått en varsin kalldusch och jag sitter i underkläder o dör lite i värmen. Ikväll börjar Idol igen, äntligen :) Nörd som jag e...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar