måndag 5 september 2011

Morrn!

Klockan är inte mycket, och jag är så sjukt trött så det finns bara inte. Odi han börjar leka valp igen och det orkar inte matte med...
Alla andra familjemedlemmar i huset är vakna omkring 06-07, utom jag för jag har varken jobb eller skola att passa. Men då, DÅ vill Odi också gå upp och starta sin dag, o allra helst bita matte i händerna så hon också kommer upp o gör honom sällskap.
När matte väl kommit upp, ja då ligger Odi och sover vidare på golvet.. Till vilken nytta? Borde egentligen hoppa o leka, bita honom i tassarna o vara så jävlig som möjligt.. Det är ju han emot mig??

Inget vidare bra väder, dock inte så varmt som igår.. Skönt!
Idag så slutar nämligen strand lagen om hund att gälla, så vi ska ner till stranden/heden och gå en riktigt lång promenad. Tittar folk med sina sura ögon så ska vi minsann titta tillbaka. Den 5:e September idag, o det är SÅ skönt för oss hund ägare som bor vid havet...

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, även om det aldrig funkar på morgonen..
Bloggar kanske lite mer senare idag.

1 kommentar:

  1. jaha får ni inte ha hund på stranden året runt ? eller vad är det för lag ? :)

    SvaraRadera