fredag 30 september 2011

Ingen blogg lust..

Hej på er!
På sista tiden har jag inte riktigt haft nån blogg lust. Varför vet jag inte, det bara blir så ibland..
Vi har iaf inte glömt av bloggen helt och hållet. Ibland känner jag att ja måste uppdatera, som nu.

Mycket har hänt de dagar jag inte varit här. Jag har fyllt år. 20 år, gammal goding just nu då ;)
Sen har vi tränat en hel del med vovvarna. Både spår och lydnad.

Idag var jag och tränade själv på klubben, fick till en bra kontakt med Odi och vet lite mer om hur jag ska göra med linförigheten som han total struntat i nu.
 Jag ska även träna lite ibland vid sidan om de andra, så jag och Odi får en fin kontakt med varandra. Så att det inte alltid blir träning med de andra och höra hur deras åsikter är.. Ibland kan det vara skönt att få vara ensam och gå igenom momenten med vovven själv.
 Har även märkt en del små fel utav både mig och Odi när det gäller positionen och även lite mer detaljerat. Det kommer jag att försöka lägga en extra tanke på när vi kör vidare..

Imorgon ska vi ut och äta med tjocka släkten för o fira mig, sedan hem till oss på våran mumsiga tårta. Det är den enda tårtan jag gillar, kanske kan vara för att det inte är nån konstig tårtbotten + lager, samt en massa äcklig grädde på :)
Detta är endast maräng, ris crisp och mumsig god kräm i.... Smarrigt va? ;D

Dagarna som kommer bjuder på mycket träning med vovvarna...

Nu vet ni vart jag håller hus och kikar kanske in lite då och då för att skriva av mig lite.
Hej på er!

1 kommentar:

  1. så fina ni är! ta en runda med vovvarna i veckan= Allt för längesen vi sågs :(

    SvaraRadera