onsdag 6 april 2011

Lydnad

Började dagen med lydnad uppe på klubben. Körde igenom några få moment..
Var inte riktigt taggad för lydnad idag.
Han körde på mycket bra, och snart tror jag att han kommer klara läggande under gång kanonbra :)
Resten av veckan blir det ingen mer träning för oss. Vi kommer dock att hitta på en massa annat skoj!

Sen vill vi bara skicka en tanke till vår träningskompis T.
Ge inte upp, det kommer att bli bra.. 


Har även rastat hundarna på heden idag. Var en del fåglar så dem fick bra med spring idag :)
Träffade även samma Polis som vi gjorde på Ön igår, dock pratade vi inget idag.. haha
Hon hade viktigare saker för sig..

På fredag ska jag och min kusin umgås en del.. Eftersom att hon är 10 år äldre än mig så umgås vi inte på samma sätt som vanliga kusiner gör, haha! Nä, men vi ska planera lite grejor. Det är alltid kul att träffa släkten.

Nu ska jag snart slänga mig framför soffan, känner mig alldeles slö i kroppen.. Ska nog se till o leta upp en film tills lite senare också.

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren!! :) Ja det är helt underbart att ha en hund som finns i alla lägen! Superfräsch bloggen blivit :)

    Kram från Primo och oss

    SvaraRadera