lördag 2 april 2011

Städa, städa

Har just nu städat hela mitt rum + mitt tv rum. Ska bara lägga i nya säng kläder i sängen.. Men det får vänta tills senare.. Har öppnat fönstret så allt vädras igenom lite.
Har ett BERG med kläder i tvättstugan och första maskinen med tvätt är klar, ska strax hänga upp detta..

Har precis tvättat klart mina sommardäck till bilen också, ska lägga på ny färg på dem i veckan som kommer så då kan dem inte vara skitiga. Spolade även av bilen lite, när man kör på heden så är det rätt lätt att bilen blir ner geggad utav all skit där finns. Blött o fasen.. Urk.

Nu ska jag bara städa till mig själv också, blir en dusch och rena kläder.. Skönt!

Ikväll är både Adam och pappa borta. Adam är hos farfar och ska sova där, pappa ska på wiskey träff ikväll. Så det blir lungt och skönt i huset.. Bara jag mamma Pontus och vovvarna.
Körslaget och Varg Veum står på TV-schemat ikväll :)

Nu vidare emot duschen...


Bjuder på ett gammalt skolarbete ifrån LBS.
Visst skulle jag passa bra som modell för Armani??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar