fredag 1 april 2011

Dimma

Idag har regnet övergått till dimma, men hellre det än att bli plask blöt så fort man kommer utanför dörren..

Har precis ätit lite frukost. Det gör jag oftast efter jag gått en runda med hundarna på morgonen. Idag blev det heden / stranden igen.. Inget folk på detta ställe när det är kasst väder, vilket är skönt för mig.. Man behöver inte hålla nån större koll på hundarna.

Innan vi for iväg med vovvarna så åkte vi och fixa Pontus flyers till hans företag. Det är inte mycket kvar som ska fixas, sen är det bara att köra igång.
För er som inte vet så har han nyligen startat Pontus Cykelbud. Då det inte finns nåt cykelbud inom Halmstad så tänkte han att varför inte?
Riktigt smart idé tycker jag.

Själv vill jag ju öppna ett hunddagis, men har inga pengar till utbildningen som man måste gå nu. Sen inga pengar till lokal eller ombyggnad. Det är alltså en hel del... Sen finns det också så mycket hunddagis i Halmstad så det känns lite onödigt det också..

Nä, nu blir det soffan en stund innan jag ska hoppa in i duschen..
Ikväll kanske det blir grille.. Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar