söndag 3 april 2011

Söndagsmys

Hej på er!
Idag har det varit en riktigt slapp dag.

Vi började iaf dagen med 1 timmed promenad uppe vid ön med mammas kompis Eva-lena och hennes schäfer Wera. Det var härligt att bara gå och se vovvarna njuta utav friheten :) Hade även med kameran så även den blev rastad idag..

När jag kom hem så laddade jag ner filmen Black Swan. En riktigt fin film. Dock för tjejer.. Tror inte att Pontus hade blivit så himla glad utav att se den filmen tillsammans med mig. Den är djup och fin.. Bra för en tjej helt enkelt.. haha :)

Imorgon blir det ett hemligt möte hos kusin T. Planera lite planer som kommer framöver.. Sen är det även min tur att jobba på Travet. Så då får min lillebus tillbringa kvällen hos Ponte.

Nu kommer snart Julia hit, en vän ifrån gymnasiet.. Vi ses inte sådär ofta, men när vi väl ses så babblar vi på om allt möjligt. Ikväll är det även BB final, så vi kommer att sitta framför tvn ikväll :)

Här kommer lite bilder ifrån Ön..




Ha en trevlig söndagskväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar