måndag 13 juni 2011

Första dagen på en ny vecka..

Måndag igen, veckorna går satans så snabbt nu för tiden..
Har massor utav roligheter som kommer nu i 2 helger framåt. Jippie! Nåt att se fram emot..

På lördag den 18/6 så är det dags för Belgar SM i IPO här i Halmstad. Det håller till uppe på Bruks, och det ska bli SÅ kul att åka dit och kika hela dagen.. Då jag tycker att denna gren verkar så otroligt rolig och häftig.

Ännu bättre är det ju att nästa helg igen. Alltså Midsommar helgen! Då beger vi oss till Jälluntofta Camping. Med familjen och vänner till oss för att njuta utav en hel helg i skogen.. Det ska bli riktigt roligt. Mamma hon har bokat våra platser så nära hundstranden som möjligt.. Så vi kommer att ligga i badet mestadels av tiden jag och Odi ;) Ska prova deras flytvästar som de aldrig har använt förut.. Ska man simma ut med vovvarna så vill man inte ha de klättrandes på sig en bit ut.. Klorna är inte så trevliga när man har badkläder på sig!

Mitt i allt detta så är det ju även Freestyle kurs för mig och Odi. Vilket jag längtar till varje vecka.. Igår så övade vi på dem nya momenten.. Allt verkar han fatta bra förutom att snurra runt mig/föremål. Men annars så, vi är på god väg!!

Kommer antagligen att hinna med ett inlägg ikväll också, så håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar