onsdag 22 juni 2011

Hel dag för vovvarna..

Började dagen med ett ordentligt fyspass på Halmstad Travet. De fick springa i omgångar efter bollen som vi kastar en bra bit.. Har alltid med mig Pontus, han kastar nästan flera kilometer :)

Odi och Flisan rök dock ihop denna gång. Jag är ju van vid att Odi han ger sig. Efter som att han är yngst och att tiken alltid bestämmer. Men idag tog det stopp. Odi blev skit förbannad för hans morsa alltid ska hugga honom i nacken när han inte gör som det passar henne.. Så han gav tillbaka, och dem slutade inte heller.. Jag fick dela på dem och denna gång säga till Flisan på skarpen. Hon startar alltid dessa gruff, men det blev bra sen.. Hundarna pussades och det tar jag som en förlåtelse till varandra :)

Hundarna fick även ett varsitt bad när dem kom hem, de rusade runt som galna puckon här i trädgården. Nu luktar de så gott så..

Har även varit hos moster M och rastat hennes vovve + våra. Klockan är inte ens 13 och har redan hunnit med allt detta.. Nu ligger dock vovvarna och sover.. Måste ladda batterierna tills kvällen. Då vi har både lydnad och freestyle för mig och Odi på bruks.

Ha det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar