torsdag 23 juni 2011

Glad Midsommar!

Glad Midsommar till er som läser min blogg. Det är så att imorgon åker vi iväg för camping i Jälluntofta, där vi ska tillbringa våran midsommar helg. Hela familjen + Pontus och en vän till mamma och hennes familj. Självklart så tar vi hundarna med oss och även Wera kommer att följa med. Kompisarnas Schäfer tik.
Jag och Pontus ska sova i förtältet på en uppblåstbar madrass för 2. Odi och Flisan gör oss också sällskap! Hoppas det inte blir för jäkla kallt bara..

Mamma har bokat in platser nära hundbadet där borta så vi hoppas på massa simturer tillsammans med dem. Får hoppas bara att vädret är på vår sida. Inte riktigt roligt att bada när det är kallt och dåligt väder..

Idag var jag med min lillebror och plockade jordgubbar. För er som inte visste så har jag en bror som är 7 år yngre än jag :)
Vi var uppe i Skedala och plockade bären. Plockade dock inte så mycket då vi inte hade så mycket pengar samt ngt att ha dem i.. Smaskade inte heller i mig några undertiden som vi plockade.. Var helt inne i att vi skulle få de bästa gubbarna på bordet imorgon.

Nu ska vi snart krypa ner till kojs då vi ska upp tidigt imorgon och förbereda det sista inför resan imorgon..

Så ni får ha en riktigt rolig, trevlig & en mysig midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar