tisdag 28 juni 2011

Längesen sist..

Hej på er!!
Det var ett tag sen jag skrev här sist.. Midsommar helgen spenderade vi ju i Jälluntofta. Riktigt trevligt var det.. Skönt att komma ifrån Halmstad lite också. Odi skötte sig super bra för att vara första gången som campare :)

I går så hade vi en fössedags gris i huset. Min lilla Odi fyllde 1 år. Kan ni tänka er att tiden gått så fort?? Han blev jätte glad för tårta och presenterna! Mamma Flisan fick också lite tårta :)

Idag har vi solat och badat på altanen. Kusin vitamin var här också.. Vi badade även på Ön nu ikväll. Riktigt roligt att simma runt med hundarna. De har blivit riktig bra på att simma nu :)

Imorgon blir det sol och bad med the Big family och Natalie. Hennes blogg hittar ni fortfarande under länkarna :)
Ska även beställa hem en ny bikini också.. Behöver faktiskt 2 st :) höhö..

Har kommit på en ny grej jag ska börja med, avslöjar inte vad riktigt ännu.. Måste öva mig först här hemma!
En liten ledtråd är iaf att jag ÄLSKAR detta, gissa på nu!! :)




Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar