torsdag 30 juni 2011

Soliga dagar..

Har det varit i 3 dagar nu. Jag ska inte klaga, för jag älskar det nåt så fullkomligt.. Sola & bada i poolen har jag gjort dessa dagarna och kan ju säg att det resulterar till lite färg.
Men nu får det vara vila i kanske 1 dag. Inte allt för bra att pressa som en galning..

Igår tränade vi lite lydnad på bruks. Vi körde igång på kvällen vid kvart i 8, vilket resulterade i att hundarna gick KANON!

Odi går som en klocka varjegång vi kör linförighet. Likaså inkallning..
Apporten gick jätte bra igår då vi köpt en ny på rea, en sådan dem har i IPO. Alltså, lite större och MYCKET tynngre. Han var riktigt bra igår.
Har även börjat med budföring och det blir bättre, kul att prova på lite olika moment.
Nästa gång ska vi även köra plats bredvid mamma Flisan. Får hoppas att det går vägen..

Ikväll är det pizza time för mig och älskling. Vi ska ta ifrån bästa pizzerian i Halmstad. Nämligen, Campino!
Så vi ska gotta oss framför tvn och äta. Senare ikväll när det inte är så varmt ute så ska vovvarna få sig en promenad också.. Vill inte ut och gå i denna värmen med dem. Just nu ligger de bredvid mig i sängen här i källaren, svalt och skönt för dem!

Nu vet ni vart vi hållt hus, kommer antagligen bli fler inlägg när jag har ork till det igen!

Tills dess.. Ha det gött i sommarvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar