söndag 23 januari 2011

...

Sitter och kikar lite på nätet på utställningar. Malmö utställning är ju den 19-20 Mars och jag vill verkligen dit.. Vet dock inte om jag vill ställa Odi eftersom att han är så reserverad utav sig, känns samtidigt elakt emot honom men ändå så behöver han träningen..
Jag vill iaf dit och kolla, så kunde man ju haft med sig Odi så han får tränas i en miljö med massor utav hundar samt människor, ljud och annat..
(besökande hundar fick inte komma in, så det sket ju sig då.. F-n!)

Kollade med mamma nyss och hon jobbar den helgen. Martina som har Odi's kull bror ska ju antagligen ställa, hade verkligen velat träffa henne och Samson, samtidigt som jag vill ner och träffa Micke, Helena och Tommy! Sen ska ju även Natalie ställa Lulle, hade varit jätte kul att se dem också.
Mja, ett riktigt jobbigt beslut...

Får väl helt enkelt packa min lilla blå Clio och åka ner på en roadtrip helt ensam.. Sova i bilen eller överraska Micke på en helgs övernattning, haha.

Åh, HJÄLP MIG!

1 kommentar:

  1. hjärtat. jag kan följa med dig om du vill ha sällskap :) <3 / ems

    SvaraRadera