torsdag 20 januari 2011

Nu är det lungt och skönt igen..

Hej på er!!

Startade dagen redan kl 07.30 för ett tandläkarbesök kl 08.00, när jag kom dit så berättade jag hur jag kände för bedövningen osv.. Han tyckte vi skulle prova utan en gång så fick jag se hur det kändes.. Sagt och gjort, det kändes ju nästan ingenting? Jag som har tatuerat in halva kroppen borde väl klara av att laga ett hål utan bedövning kände jag, och det klarade jag också! Nu är jag lite stolt..

Efter besöket hos tandis så for jag hem för att hämta hundarna, åkte ut till heden och släppte dem där.. Det är nästan som skönast att gå där på morgonen, när inga andra är där. Man slipper oroa sig för att det ska dyka upp en hund vid dynorna osv.. Så nu är även hundarna rastade och klockan är inte ens 11.00, Skönt!!

På vägen hem såg jag en liten pudel springa lös vid gustavsfäldt, jag körde efter den och skulle se vart den tog vägen.. Den vek av vid ett hus och sprang in i trädgården, jag fick gå ut ur bilen och kolla om någon vart hemma.. Det var det ju såklart inte, så jag försökte locka på hunden men den ville inte visa sig igen.. Ja ja, jag har iaf brytt mig om den stackars hunden en liten stund.. Men varken jag eller leversnittar dög så..

Tänkte även berätta för er som vill läsa lite äldre inlägg som jag skrivit, ni kanske tror att den gamla bloggen är borttagen? Icke då, den finns under länkar i sidan utav bloggen.. Så för er som är nya här så kan ni kika in på den gamla för att läsa om vad jag och Odi tränat på förut och vart vi ligger nu..
Hoppas ni hittar!
Hade även vart lite kul om ni hade några tips och knep som man kan lära in på lill skrutten!??
Skriv gärna en kommentar eller ett inlägg i Gästboken!

Nu har ni fått lite info om morgonen iaf, kommer antagligen att slänga in ett inlägg till när jag och Odi tränat lite här hemma.. Vi måste ju fortfarande få till "fot" ordentligt!

Kram


                                                  Jag & Siwe                                                                            Min Prins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar