onsdag 19 januari 2011

Ny blogg

Hej och välkomna till min nya blogg!
Vad tycks??

Nu undrar ni säkert varför jag bytt blogg, jo.. Jag tycker att det var så tråkigt med designen på den förra bloggen, då man skulle krångla med en massa koder osv. Även min mamma bloggar med blogspot, så jag har kikat lite när hon bloggat och insåg att denna var MYCKET enklare..
Så i fortsättningen kommer jag att blogga här, på min nya blogg!
Hoppas nu att alla mina läsare hittar hit bara..

Idag har min mamma fyllt år, så jag hoppas att alla har varit söta och skickat henne ett Grattis!

Annars då?
Nä, imorgon är det dags för tandläkaren igen.. Laga mitt sista hål. Dock vill jag inte ha bedövning denna gång, tyckte det var alldeles för obehagligt.. Så ska se vad tandisen säger, och om det gör ont utan iofs..

Min moster har också börjat blogga, hon bloggar om lite allt möjligt men för det mesta om sina Scrapbooking's saker och sin otroligt fina tårtdesign.. Spana in henne, ni hittar henne under länkar!!

Nä, nu ska vi nog sluta här för idag.. Ska upp tidigt imorgon.
Kika in här imorgon igen så hittar ni nog nåt nytt att läsa..

Kram


Här kommer en bild på min lilla prins Odi!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar bakgrunden, väldigt avslappnande för ögonen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sötaste Odi! Lycka till med honom, Ronja!
    Hälsar
    Anne

    SvaraRadera