måndag 31 januari 2011

Desperat..

Jag behöver ett jobb, nu! Alltså, jag får nästan lite panik eller nåt i de slaget utav att sitta hemma HELA tiden. Jag har nog sökt över 100 jobb! Men inte fått ett enda napp.. Igår sökte jag 3 till, får hoppas att det händer nåt nu.

Sen ni som tjatar om att jag ska gå till arbetsförmedlingen så kan ni glömma det, jag tänker inte få en praktik plats för 3000 kr i månaden.. Det är som att jobba heltid, jag får 3000 arbetsplatsen får 5000 för att ha mig där. Nä, det är verkligen ingenting för mig.. Då kunde ju lika bra jag fått 5000 och de 3000?
Lite små trött på allt tjat om det faktiskt!

om ca 1h så kommer mamma hem, det blir att vi åker en sväng till vet. med Flisan.. Så får vi se vad dem säger där. Tar med Odi så han får öva lite till på att sitta ensam i bilen.. Det gör han visserligen rätt ofta, men han gnäller för att han är där ensam.. Så det ska vi öva bort sakta men säkert..

Det blev heller ingen påfyllning utav stjärnan idag, som vanligt så tar han bort min tid och ger den till en annan.. Detta har hänt x antal gånger förut, och då fick jag spel.. Så jag krävde en gratis tatuering sist, och det fick jag! Vet inte vad jag ska köra med denna gång. Men så otroligt trött på att han alltid gör så!!

Nu tänkte jag köra igång med tricken på Odi, ska leta upp ett roligt men ändå relativt lätt trick som han ska få lära sig...
Berättar mer när det går framåt och när han förstår vad han ska göra...

Igår övade vi också lite på utställningsträning, ska se till och hitta en position som passar oss båda när vi står i ringen framför domaren.. Men först och främst- Trick övning!

Ha det bra sålänge...

Kram


1 kommentar:

  1. Inga bilder på tatueringarna ? själv har jag bara 4 st. en på varje arm, en liten länk runt fotleden och så en på ryggen.

    SvaraRadera