fredag 21 januari 2011

Dimma..

Är det här i Halmstad idag igen.. I veckan var det ca 4 dagars dimma irad. Lite kusligt, men ändå mysigt.. Dock ser man absolut INGENTING när man är nere på heden och ska rasta hundarna..

Där började vi dagen idag, på heden alltså.
Ringde Anna och kollade om hon skulle med, och det skulle hon..
Det var galet mycket dimma där idag, helt sjukt.. Vi gick mot ett håll där vi trodde det skulle vara hundfritt, men när det stod en hund ca 20 m framför oss så fick vi vända och gå över till stranden.. Där dök det också upp en hund, haha.. Vi som trodde vi skulle vara ensamna där idag.

Efter ett tag när vi hade gått så ser vi att både Odi och Flisan är helt gråa på både öron, ögonbryn, man och svans.. Såg lite roligt ut, tråkigt nog så hade jag ingen kamera med mig idag på rundan.. Men får hoppas att vi åker ner dit i em också, så tar jag med kameran så ska ni få se va roliga de så ut..

Även vartenda grässtrå, pinne, träd och allt annat hade frost på sig.. Såg riktigt fint ut, så blev en aning besviken då jag inte hade med kameran :(

Idag är det fredag, veckans mysigaste dag? Mja, ibland iaf.. Men ikväll ska vi slå till på riktigt fredags mys. God mat och nåt gott till tv:n blir det ikväll.. Samt en heeeeel del mys med våra fina vovvar!!

Ni har fortfarande inte skrivit i Gästboken :( Tycker det är riktigt kul att så många läser min blogg. Igår hade jag över 80 besökare under dagen.. Får se hur många ni blir idag, ännnu roligare är att det är folk ifrån Canada, Belgien och Norge som varit inne och kikat på min blogg. Har även haft folk ifrån Kina och Iran..
Rätt häftigt ändå, så känd är ju inte min blogg.. Men den kanske kan bli?
Fast då vill jag nog veta lite vad ni vill läsa om.. Samt lite roliga tricks man kan lära Odi, så kan jag lägga in video/foto på när han visar upp de.. Kul med lite utmaningar!!

Nä, nu blir det tv:n en sväng.. Vovvarna är trötta och ligger o sover just nu, skönt!

Kram


En bild på mamma Flisan som liten valp, ser nästan ut som lilla Odi..


En mysig bild på mor & son

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar