onsdag 19 januari 2011

Kliar i fingrarna

Gör det för mig nu, det brukar det göra när jag gjort nåt nytt på bloggen..
Har nog absolut inget vettigt att skriva, känner bara för att pilla på nya bloggen hela tiden.. haha!

Jag ska dock fota lite med min moster Marica, så det lär komma en bild på mig och Odi som header här framöver.. Sen finns det ju alltid en massa annat skoj som man kan pilla på i evigheter!

I veckan som kommer så blir det en del träning med Odi, det börjar redan på måndag.
Då ska vi träna hund med mamma och min moster, vet dock inte om det blir på klubben eller vart det blir..
Har även lovat moster M att hjälpa henne och klicka in Texas nån dag i veckan, då hon sett vilka framsteg jag gjort med Odi så var hon allt lite sugen att få till det där med klickern..
Kan inget annat än att hålla med, allt blir så mycket enklare med klickern.. Tur att den uppfanns!

Nä, nu får jag ge mig.. Får hålla mig tills imorgon med att skriva mer!

Vår vän Anna som har rottisen Ingo sa en bra grej idag..
"Man ska inte umgås med folk som tar ens energi"
Jag håller helt och hållet med henne, fy för sådana människor!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar