fredag 25 mars 2011

Dåligt uppdaterande..

Jag skäms!!
Har ju sagt tusen tals gånger nu att det kommer snart upp bilder ifrån helgen.. Hmm.. Ja, ni får vänta lite till.
Har inte lagt över bilderna på min dator ännu, så tyvärr!!

Nu är snart Odi's tass helt läkt. Han slutade på pencilinen i går morse, och der läker ihop fint nu.
Så i em. kanske vi ska köra ett lydnadspass med en träningskompis och mamma uppe på klubben.

Om man har planer på att starta en tävling i sommar så får man nog lägga på en rem nu för att få till alla momenten. Apporten är nog den värsta i mitt fall.
Platsliggning med andra hundar har vi heller inte övat på så mycket.. Så får sätta fart med detta snart..

Idag är det fredag, en bra dag. Det känns dock som att jag haft helg hela veckan.. Men känns ändå bättre idag eftersom att då blir resten utav familjen också lediga..

Nä, nu ska jag äta frukost och dricka en stor varm kopp té,
sen måste hundarna ut o rastas också.. Vilket e såååååå tjatigt nu, det är vatten på varenda ställe där vi brukar släppa dem. Tjatigt, Odi han är nämligen nybadad och vill inte att han ska skita ner sig lika snabbt igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar