torsdag 31 mars 2011

Får spel..

På att sitta hemma varje dag ut och in nu..
Jag vill ha ett jobb, vilket som.. Utom McDonald's och att torka gamlingar i rumpan.
Det är de enda som jag aldrig kommer att göra. Sen är jag öppen för precis vad som.
Men inte fan hjälper det?

Har sökt säkert över 200 jobb på senaste året, jag får 1 napp?! När jag väl inser vad det är så är det ett lika pissigt jobb som att stå framför kameran på TV-SHOP!
Mja, lite missnöjd.
Ge mig ett jobb, vilket som! Innan jag avlider..

Nu är det snart BB, och det räddar väl min kväll ikväll. Imorgon är det fredag. Är det fint väder så kanske det blir grille hemma hos moster M, men allt kan ju ändras.. Så det är inget som står klart.

Hör ni nåt om nåt jobb, så ring för fasen mig direkt! OK!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar