söndag 13 mars 2011

Nya planer..

Hej bloggen och alla dess läsare :)
Sa ju att vi skulle höras i nästa vecka, men hade lite kli i fingrarna så här kommer ett litet inlägg ..

Det är ca 1,5-2 veckor sedan jag och min man beslutade oss för att sluta äta godis, läsk och socker så som vi gjort förut.. Vi åt det kanske flera dar i veckan. Cola var även min dryck som jag drack VARJE dag. Så en dag i duschen fick jag panik och tänkte att det får fan vara slut på detta.. Sagt och gjort, vi klarar oss fin fint.. Har hittat ett mineral vatten som smakar PRECIS som läsk.
Utan socker och all annan skit som jag fick i mig utav cola. Vi har också bestämt att lördagar får man unna sig nåt litet.. Så igår åt vi kina mat till middag, sen på kvällen vid melodifestivalen hade vi köpt liite godis som vi skulle äta. Jag drack mitt vatten och tog några bitar.. Kände inget direkt sug som jag alltid haft förut.. Skönt!

Nu dessa veckor senare så ser jag redan resultat på vågen, och håller vi samma regler så tror jag att det går snabbt att hitta tillbaka till vikten jag hade när jag och pontus träffades. Det känns riktigt skönt att äntligen börjat med detta!!

Över till annat....

På fredag åker vi som sagt ner till Malmö igen, och det ska bli SÅ skönt att komma iväg lite.. Bort ifrån Halmstad och alla dess problem.. En liten weekend med mamma och andra underbara!!
När vi åker hem på söndag ska vi även inom Helsingborg på ett litet stopp. Ska bli skoj!

Har även nya planer för mig och Odi, om hur vi ska göra med vår träning / tävligar som vi ska göra i år..
Jag skiter i min dröm om IPO.
Jag ska starta i en lydnadsklass 1, går det bra där ska vi även försöka oss på de andra klasserna!
Sen ska vi även rikta in oss rejält på spår nu, så vi ska tävla i det också.. Apell tror jag det heter när man kör första tävlingen för det??!
Jag har alltså noll koll på det här med tävlingar osv, men antar att det kommer bli grymt roligt!

Vad tror ni om våra planer?
Låter det bra?

Egentligen så bryr jag mig inte om ni tycker att vi inte passar till detta, vi ska göra vad VI tycker är kul!
Men självklart hade det varit såå skönt om man hade haft några som stöttar en :)

Nä, nu ska jag lägga bloggen på hyllan..
Imorgon ska vi ner till Oskarström och träna lydnad..
Även Odi ska få prova på att träna på riktigt på bortaplan, ska bli kul att se hur det går!




Här har ni två snygga bilder på min prins som har tandvisning :)
Fiiina vita tänder han har va?? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar