lördag 12 mars 2011

Laholm

Idag var vi på en inoff utställning i Laholm..
Odi han var taggad till tusen, SÅ mycket andra hundar och SÅ mycket gott hästbajs i ridhuset..

Jag tog denna utställning som en träning inför Malmö Int som kommer nu till helgen.
Så vi är nöjda med resultatet.

" Trevlig siluett. Rastypiskt vinklad fram och bak, rör sig rastypiskt. "


Vi är nöjda med kritiken som vi fick. Det var Odi's 2:a utställning i ridhus och jag är så nöjd över hur det gick.
Även att Odi är lite reserverad börjar bli bättre nu, förut vart de katastrof.. Men ju mer tiden går desto mer självsäker blir han.

Hans mamma Flisan var precis likadan när hon var valp, och kolla nu.. Vem kelar hon INTE med??!

Nästa helg åker vi ner emot Odi's bror och Flisan's mamma & syster.
Vi ska bo hos dem nere i Malmö över helgen, umgås och ställas..
Efter denna utställningen så blir det inget på läääänge.
Jag vill fokusera mer på lydnaden och kanske tillomed tävla lite.

Sen har utställning egentligen aldrig varit nåt för mig, lite mesigt tycker jag.. Men kul att titta på :)
Vi hörs i veckan...

2 kommentarer:

  1. Kul att det gick så mycket bättre idag! GRATTIS!
    Söta Odi! Spännande inför nästa helg! =)

    Nä till Crufts kan man inte bara anmäla utan dit måste man kvala till och sedan blir man inbjuden.. Så det är inte "vem som helst" som får tävla! =)

    Grymt coolt! Ni måste åka dit någon gång!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Lisbeth o Töserna13 mars 2011 kl. 01:03

    Grattis! Härligt att det gick bra i ringen.
    Ses vi kanske nästa vecka? Då ska jag ha något extra mumsigt till den stilige grabben.

    SvaraRadera