måndag 18 juli 2011

Imorgon..

Idag satte han det! Han gjorde hela 2:ans apportering utan problem.. Han är så duktig, hoppas bara att det sitter på träningen också.
Han gjorde inte bara 2ans utan 1ans apportering också super bra. Höll i den så fint tills jag sa loss! Han börjar lära sig nu min lilla skit.
Behövde heller inte föra ner armen när vi körde läggande under gång...
Men jag kom på en sak, jag övar på helt fel sak.. I 1ans moment så är det ställande under gång inte läggande. Ja, ja.. Får helt enkelt ta o köra in det istället.

Imorgon, då kommer nämligen Odi's bror Primo hit på besök.. Det var ju jätte längesen vi träffade honom sist. Så det ska bli roligt både för oss och för Odi som får en bus kompis. Det som han saknat så mycket sen Ingo blev sjuk..

Kommer mer info imorgon, självklart kommer det bilder på bröderna bus!
Här är en bild på dem förra gången Primo var och hälsade på...

2 kommentarer:

  1. Lisbeth o Töserna19 juli 2011 kl. 14:53

    Det är väl både ställande och läggande under gång i 1:an. Läggande under gång i 2:an, ställandet har du i rutan. Eller är jag helt ute...

    SvaraRadera
  2. Nä, Lisbeth det var jag som var helt ute o cyklade på en åker... Haha, Mamma kollade upp detta!!

    SvaraRadera