måndag 25 juli 2011

Snart sova..

Idag sover jag hos Ponte igen, gjorde det igår med.. Då hans föräldrar åkte på semester till Spanien inatt så har vi huset för oss själva, eller ja.. Hans bror är hemma också :)

Igår så hade jag Odi med mig, vilket jag har alltid.. Odi han har kommit in i spök åldern.. Då allt är farligt och läskigt. Så även golv, blanka och hala golv.
Det har Ponte i nästan hela huset.. Så ni kan ju gissa hur det såg ut igår när Odi var livrädd för dessa golv?
Ja, ungefär som en svart säl.. haha

Så idag får Odi sova hemma, vila upp sig en natt för att sova här imorgon igen. Han måste ju vänja sig av vid hans trams idé, så varannan dag nu i början passar bra.. Sen får vi se om han löser det. Golven kanske äter upp honom ju!

Måste säga att det är sjukt tomt här utan honom.. Saknar honom lite. höhö. Min fina lilla bebbe!

Hittade en tjejs blogg på sidan där man tävlade om halsbanden. Hon skulle få hem en malle valp snart om jag läst rätt.. Det verkar vara en rolig och trevlig tjej så jag hoppas att vi kan byta lite idéer och kunskap med varandra :)
Vet ju knappt vilka som läser min blogg. Folk dem vågar visst inte stå upp för vilka dem är.. Är jag farlig??

Mja mja, nu ska jag och älskling lägga oss i sängen och kolla film. Imorgon jobbar mamma på Jägersro i Malmö och då har jag även Flisan att ta hand om.. Mys på hög nivå :)

Ciao.

3 kommentarer:

  1. Nej men hej vad kul att du smög dig in:)
    Japp det är en mallevalp jag får hem om ungefär tre veckor och jag längtar ihjäl mig sju gånger om !
    Ang mallebilden så är det i särklass det fulaste jag sett haha, sån jävla misslyckad fotograf :)

    Dig ska jag också följa och tack för lyckoönskningarna om framtiden, kan behövas med en piraya ;)

    SvaraRadera
  2. Det är ju det som är charmen med dom ;) Hos uppfödaren hälsade jag på ena valpkullen som var ca 5 veckor och de hängde sig fast som små krokodiler i låren på mig och vägrade släppa haha.

    SvaraRadera
  3. Klart att det är det bästa med dem. Envisa och har en enorm arbetsvilja :)

    SvaraRadera