torsdag 21 juli 2011

Regn..

Idag regnar det, vilket innebär att det är ett riktigt mys och filmväder..

Vi har precis kommit hem ifrån rastning med hundarna och fika hos familjen Dahlhielm. Mysigt!
Nu har jag placerat mig i sängen, tänt lite ljus överallt i mitt rum för att få upp den goa värmen.. Ska alldeles strax sätta på en film som jag började kika på inatt. Ska nog leta runt efter en ny film att glo på också..

Funderar på att sova i husvagnen inatt. För att göra Odi lite mer bekväm i vår husvagn till att börja med. Den är inte så stor, men om jag bäddar upp den otroligt lilla bädden så kanske Odi kan sova där.. Ja, i framtiden kanske det blir fler husvagns semestrar och då borde Odi lära sig att koppla av, eller hur??
Ja, vi får se vad pappa säger.. Han måste ju först och främst städa undan där inne, det ser ut som kriget.

Idag blir det ingen träning för hundarna, bara mys o kel hela dagen. Ikväll går vi en liten sväng med dem igen så dem får röra sig lite iaf. Men annars vet ni vart ni hittar oss.. I min säng!

ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar