fredag 29 juli 2011

Gör ingenting..

Har precis kommit ut ur duschen, men för tillfället så är jag svettigare nu än vad jag var innan jag duschade. Detta väder alltså. Nu förvisso så visar sig solen, men ack.. Det är så kvavt ute att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Igår var det ännu värre än idag!

Ska nog snart åka hem till älskling en tur, hundarna sover ifrån morgonens rastning.. Så kul har jag här hemma.
Hundarna fick ett fys pass på Travet. Trötta? Ohja!
När vi kom hem hade jag hackar godis i små bitar som jag kastade ut på baksidans gräs.. Rasta gärna din hund, men glöm inte att rasta hundens huvud och näsa också!
Så ja, hundarna trötta.. Jag är varm och resten av familjen gör inte mycket dem heller.

Ikväll blir det jobb. Jag börjar inte förrens 19.30, ett tag kvar tills dess om man säger så.

Imorgon är det festligheter, hade bjudit med ett par vänner till mig som  jag inte sett eller träffat på länge. Har sagt hej snabbt till dem under sprintern, men då var det så mycket jobb så hade inte så mycket tid till att tjöta.
Men, de hade tydligen andra planer för sig imorgon.. Tråkigt :(
Hade sett fram emot en rolig kväll med goa vänner. Får hoppas att jag har lika kul ändå helt enkelt. Blir kanske en sväng om stan, vi får se vart kvällen leder oss!

Förra veckan färgade jag pälsen röd, idag är bottnen röd och topparna i koppar färg. Känns sådär kul.. Men vad gör man? Jag är nog ensam om min färg iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar