lördag 13 augusti 2011

40 års fest

Sitter här igen. Börjar lära mig datorn nu, men det är fortfarande lite jobbigt med tangenterna. Behöver aldrig nånsin kolla när jag skriver annars, men på denna måste jag. Galet så bekväm man blivit, med exakt allt.

Imorgon ska hela familjen, utom lillebror på 40 års fest. Pappas bror fyller år och har ordnat kalajs. Mat och annat gott bjuds det på.. Känns lite sådär, kommer troligt vis att vara yngst på stället.. Men får väl roa mig med älskling. Har även hört att min gamla dagis fröken (heter det fröken om det är en kille också??) kommer, även min gamla tränare i Aerobics. Ja, det ska bli skoj att träffa dem..
Sen vet jag också att basisten i Mando Diao, bandet ni vet?? Han kommer också. Inte för att jag lyssnar på dem men ändå lite häftigt att jag kommer vara på samma fest som en världs kändis. Plus att jag bor i samma stad som honom, och inte alls långt ifrån honom heller.. Det ni ;)

Annars under dagen så ska vi bara ta det lungt. Blir en sväng till skogen med hundarna, hade tänkt köra lite uppletande i slutet utav promenixen. De har inte tränat på länge, så dem behöver färska upp minnet lite.. Men antar att allt kommer sitta som en klocka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar