fredag 19 augusti 2011

Utställning..

Ja, då var det dags igen.

Imorgon åker vi till Bjuv för lite utställningsdags med Odi. Får se vad denne domare har att säga om min goding. Förmodligen så vet jag vad det kommer att stå på pappret. Men det gör ingenting för jag VET att han är min bästa och snyggaste vovve..

Nä, Odi får alltid super bra kritik.. Det är jag jätte nöjd över, det ända är att han är så himlans blyg och mesig. Men på utställningen i Malmö så fick jag ett bra tips ifrån domaren där.
Man ska hålla hunden på ett spc sätt så kan han inte huka sig och springa iväg ifrån mig. Vilket är jätte bra, så det är bara att inta den ställningen och låta domaren känna och klämma på min lilla skit. :)

Nu ska jag försöka sova, blir att gå upp tidigt imorgon. Håll tummar och tassar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar