onsdag 31 augusti 2011

Look into my eyes and I'll own you.

Okej, idag var det lydnad.. Vilket gick ok. I början vart han lite okoncentrerad men det rättade snabbt upp sig igen. Faktiskt så tror jag att jag ska lägga godiset lite mer åt sidan och använda kamptrasan som belöning ett tag, får hoppas att jag blir av med Odi's buffande på mig efter varje moment.

Alla hundarna var riktigt duktiga på träningen idag, visst lite trams här och där men tror nog att alla är nöjda efter dagens träning. Våra vovvar fick ett varsitt grisöra som extrabelöning nu i em.. Gott tycker dem!

Regnet ligger fortfarande över halmstad och jag börjar bli riktigt riktigt less på det nu. Det känns som höst varje dag när man vaknar. Men ändå mysigt, när regnet uppehåller kan man kanske börja använda sina gosiga UGG igen. Längtar tills vintern lite, så man kan gå långa och roliga promenader i snön med hundarna, busa och ha kul i snön! Samt att få använda alla gosiga och stickade koftor igen, o min super mysiga vinterjacka.
Odi's nya vinterjacka kommer snart hem på posten. Har beställt ett Blått värmetäcke utav Hurtta, jag har tjatat o tjatat på mamma att jag ska maila till hurtta om att de ska börja göra deras värmetäcken i deras blåa färg, o vad händer på utställningen i bjuv, en fågel viskade i örat att dem är på G och snart har Odi ett eget! ÄNTLIGEN.

Snart blir det Weeds och morötter + dipp. Bort med godis osv, kör på som förut. Då tappade jag hela 7 kg ganska så snabbt, gick dock upp 3 igen men ändå inte allt. Så nu kör vi på det igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar