fredag 12 augusti 2011

Notebook

Hej på er! Sitter just nu och bloggar ifrån min nya dator. i September fyller jag 20 år och idag fick jag min första present :)
En liten notebook fick jag utav mina föräldrar. Så nu ska jag försöka ha med mig denna lilla dator överallt där det finns tillgång till nät så jag kan blogga, haha... Ja, vi får se hur det går :)

I varje fall så åkte vi till Kristinehamn för ett par dagar sen. Vi är nu hemma men har haft en mysig liten semester. Vi bodde hos mammas barndomsvän och hennes familj.
Hundarna skötte sig super bra, så nu vet vi att vi kan åka på långsemester med bil i framtiden. Odi han sa inte ett knyst i bilen, längre sträckor brukar han inte gilla. Men han gick runt i buren när han behövde sträcka på benen och göra sina behov :)
Även på plats skötte dem sig riktigt bra.. Dock vart inte deras hund hemma då Flisan startat sitt löp, så vi fick aldrig veta hur mötet mellan Fridolf och Odi skulle gå.. Kanske lika bra, haha

Nu ska vi snart kika på film. Blir inget långt inlägg idag då jag inte lärt mig datorn ännu, det är så otroligt små tangenter jämfört med min stora laptop.
Har tyvärr inga bilder att visa heller ännu, men det kommer så småningom. Annars kan ni spana in mammas blogg, hon har gjort ett litet kollage ifrån resan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar